Allgemeines > Tabletop News
Victrix - british Guns [28mm]
D3m0:
http://theminiaturespage.com/boards/msg.mv?id=195806
--- Zitat ---We are pushing to get this out for Salute so all looks good at present.We have been hanging back on saying for definate as we have learened from past experince if somthing can go wrong it usually does! Once we get the all clear form the tool makers we will then put news up, I was a bit previous in thinking that would be last week.
We have actually put images in Wargames illustrated and Wargames Recon so we have put some news out already.
OMM are being a bit overoptimistic.We are aiming for release at Salute and then direct customer orders will ship after that. Retailers probably wont start to get their stocks until near mid to end of May as it takes time to build up stock levels to a sufficieent quantity.
--- Ende Zitat ---
Bommel:
ich hoffe da gibt es endlich mal nicht so viel zu kleben.
Regulator:
--- Zitat von: \'Bommel\',index.php?page=Thread&postID=57128#post57128 ---ich hoffe da gibt es endlich mal nicht so viel zu kleben.
--- Ende Zitat ---
Wie\'s aussieht schon - Räder. Lafette, Kette, geschütz. Bei der Crew wohl Körper&Beine + Arme und Köpfe.
Stephan
Doc Phobos:
Die Crew gab\'s tatsächlich im letzten WI zu sehen. Die Kanone ist doch nur als 3d Rendering zu sehen oder?
Dirk Tietten:
Auf die Figuren bin ja gespannt.Wäre ja schön wenn es endlich mehr Eng.Artilleristen gibt.Die Perrys sind mir nicht genug,sieht zu langweilig aus mit vier Figuren .
Und zum Abschluß noch ein schöner Train.Mal sehen ob die Perrys da noch was machen.
Schöne Grüße Dirk
Navigation
[0] Themen-Index
[#] Nächste Seite
[*] Vorherige Sete
Zur normalen Ansicht wechseln