Der Pub > An der Bar
Habt ihr deutsche Armeen? jetzt mit Teil 2: Was ist deutsch?
xothian:
vielleicht gelingt ja irgendwann einmal den wiener beamten eine zurueckfuehrung auf den austri-o-pithecus als mystischem stammvater aller alpenbewohner ;)
... bis dahin bin ich tolerant genug, kauf mir a burenheidl oder a eitrige mit a 16er huelsn und erfreu mich an so vielen erstklassigen komikern, kuenstlern, liedermachern, panoptikum reifer politiker und feschen madeln mit charmanter sprachfaerbung
jaja, wie schoen waer wien oder wiener :search: so lang is nimmer hin
ciao chris
Hanno Barka:
--- Zitat von: \'xothian\',\'index.php?page=Thread&postID=114466#post114466 ---a 16er huesln
--- Ende Zitat ---
entweder Hues\'n oder 16er Blech :P
@WCT - Jo ischo kloar, weu des des Hochdeitsch is schliasslich a nur a mitteldeitscha Dialekt. Dass es im Dialekt ondas ratschts is ma scho kloa, oba i hob net die Vokabulatur per se gmant sondan wia de Aussog vo die Wöata si im Kontex vaändat, je nochdem wia mas braucht und des wiad bei unseran gaunz aundas ghaunhobt ois bei eich dromat ;)
xothian:
danke, aber so oft bin ich nichtmehr im sueden aber bisher hat mich no keiner angspuckt wenn ich so danach gfragt hab ;)
mei bier is net bled
ciao chris
Hanno Barka:
--- Zitat von: \'xothian\',\'index.php?page=Thread&postID=114469#post114469 ---mei bier is net bled
--- Ende Zitat ---
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
J.S.:
volle Wäsch ondas? ernsthaft? Volle Wäsch? :laugh1_1: :laugh1_1: :laugh1_1:
Navigation
[0] Themen-Index
[#] Nächste Seite
[*] Vorherige Sete
Zur normalen Ansicht wechseln